zpět

TRASA

Jak asi začít? No, zkrátka jednoduše ... tak, jak to chodí. Na trasu dnes může každá holka bez ohledu na barvu pleti. Tyto dívky či slečny sem chodí za jediným cílem, a to vydělat si svým tělem peníze za účelem získání drog a nebo na obživu pro svou rodinu. Převážná většina jsou ale takové, které tu stojí, aby si vydělali na drogy. Každá z těch holek kouká, aby chytly co nejdříve, jak oni tomu říkají, kšeft. Já tu stojím opodál, schovaný ve křoví spolu s dalšími kluky. Někteří jsou v autech a odtud sledují, jak vše probíhá. Ptal jsem se dvou holek, co prožívají s těmi zákazníky. Obě říkaly: „Ty vole, jak s nimi máme něco prožívat. Já tam vlezu zfetovaná a když dobře zaplatí za komplet, tak to udělám tak, aby se mu to líbilo ve všech směrech. Jinak jsme měly těch zákazníků každá z nás hodně. Teď to tak už ani necítíme, díky těm drogám se ani neuspokojíme. Jo, jsou výjimky, kdy se některé udělají, protože to třebas chtějí. Ale většinou myslíme na to, aby se on udělal a my abysme s prachama už byly venku.“. Ptal jsem se i dalších holek a říkaly, že je to tak. Na trasu chodí holky každá na své místo. Holky se na trase moc nehádají, akorát by jedna druhý vyškrábala oči za své místo. To se tady musí hlídat. Když čekáte dlouhou dobu na zákazníka, není to moc příjemné. Když chodíme s Petrou na trasu, ona je na zastávce, já ve křoví. Fouká vítr, moc oblečený nejsem, je zima, ale procházet se nemohu. Musím být zaměřený na ni, na její prostor a okolí a zároveň být připraven na všechno, co by mohlo přijít. Ale v duchu a v myšlenkách každý chce jen udělat prachy po dobrém a odejít pryč. Stává se, že ani jedno auto nezastaví, a to i přesto, že holky všechny stopují - různě mávají, to mávání má každá podle svých možností. Já byl kolikrát už zimou prostě v háji a v duchu si říkal ... ať už někdo zastaví, ať je to někdo, kdo dobře zaplatí, a ať jdeme pryč. Nebo někdo, kdo je blbec, abychom ho podělali. Auta stále jezdí a my čekáme. U Petry se objeví dvě známé holky, je to komplikovanější, protože když zastaví auto, buď si zákazník vybere sám holku, nebo mu je jedno, kdo půjde dřív. Taky záleží na tom, za kolik holky jdou. Levnější má šanci asi větší, to je asi normální. Holky se hádají, která půjde první, nahrnou se k autu a domlouvají se. Po chvíli vidím, jak Petra nasedá a odjíždí na známé místo. Ani se na mě nepodívala, což znamená, že jde o rozumného zákazníka. To je jeden z našich nacvičených signálů. Musí si to odmakat tak, jak má. Čekám dál ve křoví, nemohu vylézt, abych těm zbývajícím holkám neplašil zákazníky. Sleduji tedy holky, ale už ne tak intenzivně jako Petru. Už je mi jedno, s kým jdou a kam jedou, o to já se nestarám, to už je záležitost jejich partnerů. Fakt se vyplatí hlídat si každý tu svou ovečku a hlavně si přečíst poznávací značku, barvu a typ auta. Je moc důležité nikdy nikoho nepodceňovat, protože se neví, s kým máme tu čest. Hlavně ta dívka, co je s ním v kontaktu. Je to tak, tady se každý bojí o svou holku, aby se jí něco nepřihodilo. A když konečně vidíte, že se vrací, je každý šťastný, že je vše v pořádku. Dívka by měla být jako Petra nejen krásná a svůdná, ale především připravená i na to nejhorší. Měly by mít v kabelce kromě prezervativu a mejkapu také něco na sebeobranu, je jedno co, ale aspoň určitě něco. Na trase se nenabízí jen děvčata, ale i chlapci jako gayové. Dokonce tu najdete zákazníka, který s holkama chodí na sex, ale přitom je oblečen a upraven jako holka ... se vším, co k tomu patří: rtěnka a mejkap. Takovýhle idol se tu objevuje dvakrát do měsíce. I moje Petra s ním byla v křoví a mnoho jiných holek. Kolem trasy se také motají ti, co nabízí drogy. Tomu se říká „rychlá pomoc“ pro ty, co mají krizi. I my jsme s nimi měli tu čest, koupili jsme od nich materiál. Holky na trase stráví asi nejvíce času z celého dne. Je tu jedna, která tu přímo bydlí. Ta jen vyleze před barák a je na trase, svojí práci má před nosem. Když holka přijde o zákazníka a má málo peněz, tak se postaví zpátky na své místo. Když nejsou stálé kšefty, čekají spolu se svým partnerem na prvního zákazníka s tím, že ho oberou, aniž by došlo k nějakému sexu. To se ale dá dělat i když kšefty jdou. Ale pak taková dvojice musí pryč, kdyby náhodou nastaly nějaké problémy. Proto se snaží zákazníky obrat o co nejvíce peněz. Když kšefty jdou, tak se holky k sobě chovají kamarádsky. Ale jak je v tom zásek, tak by sežrala jedna druhou. I mezi chlapama tu vládne napětí, ale ne tolik.

Taky tu jezdí jeden zákazník a ten postupně za dvě nebo tři hodiny klidně vystřídá všechny holky na trase. Je mu jedno kolik ho to bude stát. Dívky ví o koho jde a těší se, protože budou mít peníze. Když krouží po trase, jednu holku si vezme třeba třikrát za noc. U trasy jsou dvě benzínky. Sem vlastně holky chodí dobít energii, nají se tu nebo napijí.Slouží to jako kantýna, která je otevřená nonstop. Taky se tu dají vyměnit Eura za Koruny.

 

Ceník

Ceník na trase je různý. Každá z holek má svůj ceník, ale zaleží, jakého klienta čapne. Orální sex stojí 500,-Kč nebo 20 euro, sex samotný 1000,-Kč. Pak je tu komplet, to se pohybuje okolo 1500,- Kč. Hodinový sex na penzionu stojí od 2500,- Kč výš, podle toho, jak se spolu domluví. Zase každá ví, že jde na hodinu na penzion, ale je to tak, že jakmile se zákazník udělá, dívka opouští penzion. Nechodí to tak, že by po souloži na to šli po nějaké době znova. To ne. Dívka by porušila pravidlo trasy. Holky si před zákazníky maskují popíchaná místa od jehel, protože většina zákazníků nechce mít sex s narkomankou. Bojí se nákazy, ale měli by se bát i pohlavních chorob.

 

Kamiony

Taky tu je parkoviště s kamiony. Většina holek prolézá kamiony, i my jsme tu měli místo. Vlastně se tady dají vydělat prachy dřív. I tady jsou daná pravidla, dívka tu nesmí jít pod cenu. Když to poruší, je zbitá a vyhozená z místa. Prostě je to tak. Taky se tu nesmí podělávat, ale podělavá se. A to ve velkém měřítku. Občas jsem viděl, jak nějaká holka najednou od kamionů utíká pryč nebo rychle skočí do autobusu, pokud zrovna jede.Každému je jasné, že někoho okradla. Odvážnější kamioňáci se snaží holku pronásledovat. I kdyby ta holka k někomu z nás patřila, řekneme, že jí neznáme. Zažil jsem, že jedna holka takhle ukradla kamioňákovi mobil, foťák a peněženku s 60-ti tisíci Kč. Řidiči policajty nezavolají. Podělávat se bude vždycky. Kolikrát jsme už dostali od kolegů varovaní a vynadáno. Ale co? Když neobereš ty, tak to udělá stejně někdo jiný. Stává se, že nějaký okradený klient se znova objeví na trase a splete si holku, co ho obrala. Pak to odnese dívka, která ho nikdy nepodělala. Mojí Petře se to stalo, honili ji a zbili ji, přitom v tom byla nevinně. To už je ale riziko povolaní. Zhruba po 23 hodině jde většina kamionářů spát. Děvčata pak postávají u silnice, kde projíždí auta. K ránu tu už stojí málo holek. Nejlepší dny jsou pátek a středa. To jsou hotový hody! Nejhorším dnem je neděle a pak dny, kdy je vítr, zima, sníh nebo déšť.

 

V kamionu

Dívka si domluví kšeft a vleze do kamionu. V kamionu jsou závěsy, které se zatáhnou. Když holka kouří, napřed si zapálí a povídají si o čemkoliv. Jen mu nesmí říct své jméno. Pak se svlékne. Každý ze zákazníků má zakázáno se s dívkou líbat. Když má dívka domluvený jen orální sex, tak se zákazník nesmí dívky bez příplatku a dovolení dotýkat. Stalo se nám, že se jeden zákazník při orálním sexu s Petrou začal dotýkat jejích genitálií. Petra mu nadávala, říkala mu, že musí připlatit. Jenže on připlatit nechtěl. Když jí přivezl zpátky, Petra mi všechno řekla a mým úkolem bylo dostat z něj za ten přestupek prachy. Když zaplatí bez keců, je to v pořádku. Ale když ještě držkuje a chce odjet, pak nastupují donucovací prostředky. Bez zaplacení nikdy nenecháme nikoho odjet.

 

Typologie holek

Na trase se prostitucí vydělává moc peněz. Jsou to někdy prachy za malý okamžik. To, co si vydělá člověk za měsíc ve fabrice, to tu mají někdy za dvě hodiny. Někdy ale kšefty vůbec nejdou, třeba i týden jsme tu nemohli udělat ani korunu, je to až k nevíře. Zároveň tu jsou stálice, a ty se dělí na tři skupiny. Ty první chodí krásně oblíkané a jsou hezké. U nich jsou ceny vyšší. Pak tu je druhá část, to jsou holky narkomanky. Moc o sebe nepečují, i když jsou krásné. Hygiena jim moc neříká, málokdy se umyjí, mají v hlavě jen drogy. Jejich zevnějšek je někdy otřesný. Pak jsou tu ty, které jsou ošklivé a už na pohled neschopné. Takové jsou rády, když jim dá nějaký zákazník na cigára a bagetu. Tato skupina se ale zdržuje v jiných místech, aby těm ostatním nekazila kšefty. Zdravotní stav všech těch, co tu stojí, není moc dobrý. Vždyť ty holky jsou tu mnohdy vyčerpané už jen z toho stání a také z toho sexu, to vše je namáhavé. A mnohdy ani drogy nestačí, aby byly čilejší. Když holky berou herák, stojí na trase zfetované a zákazníci ani radši nechtějí zastavit, když vidí, jak v předklonu spí pod vlivem drogy. Nebo když vidí, jak si tu píchají ve stoje do třísel.

 

Na trasu nikdy nezapomenu. Nedá se zapomenout taky na to, jak tam v zimě trpí dívky a jejich partneři. No jo, nikdo nás vlastně nenutí, abychom tu stáli. Ale odkud vzít prachy na život a drogy? Hlavně ty drogy. Jsou tu dvojice, které spolu žijí dlouhá léta a nevadí jim, že jeden z partnerů dělá prostituci. Už dávno se s tím smířili. Ale já byl z celé té trasy nešťastný. Já nechtěl, aby Petra chodila se zákazníky, já byl i proti tomu, aby brala drogy.

zpět